俊男美女的廣告
賞心悅目
Ralph Lauren The Big Pony Collection Fragances

MV版

電影版

 

I need another story
我需要另一段故事
Something to get off my chest
一些讓我卸下心防的故事
My life gets kind of boring
我的生活時在是太無聊
Need something that i can confess
我需要一些我能夠坦白的東西

Till all my sleaves are stained red
直到我的棉絮被染成紅色
From all the truth that I've said
從所有我所說的真相
Come by it honestly I swear
我發誓我將從實招來
Thought you saw me wink, no, I've been on the brink, so
希望你對我眨眼,不,我一直在邊緣地帶,所以

[Chorus]
Tell me what you want to hear
告訴我妳到底想聽甚麼
Something that were like those ears
像那些耳朵一樣的東西
Sick of all the act sencere
所有誠摯的病態行為
So I'm gonna give all my secrets away
所以我想要把我所有的祕密揭開
This time
這一次
Dont need another perfect line
不再需要完美的方針
Dont care if critics never jump in line
不再擔心是否批評不再越過方針
I'
m Gonna give all my secrets away
我想要揭透我所有的秘密
My God, amazing how we got this far
我的天,驚訝我們怎麼能夠走的這麼遠
It's like we're chacing all those stars
就像我們偶然遇到天空繁星
Who's driver shining big black cars
讓黑暗的車裡閃爍無比

And everyday I see the news
當每天我看到消息時
All the problems we could solve
全部的問題都可迎刃而解
And when a situation rises
而當情況允許時
We'll ride it into a moutain
Straight to though
我們將直直的駛進山中
I don't really like my flow, oh, so
雖然我真的不喜歡我的川流不息

[Chorus]
Tell me what you want to hear
告訴我妳到底想聽甚麼
Something that were like those ears
像那些耳朵一樣的東西
Sick of all the act sencere
所有誠摯的病態行為
So I'm gonna give all my secrets away
所以我想要把我所有的祕密揭開
This time
這一次
Dont need another perfect line
不再需要完美的方針
Dont care if critics never jump in line
不再擔心是否批評不再越過方針
I'm Gonna give all my secrets away
我想要揭透我所有的秘密

Got no reason
沒有任何理由
Got no shame
沒有任何羞愧
Got no family
沒有任何家人
I can blame
我可以批判
Just dont let me dissappier
只要不讓我消失
I'mma tell you everything
我想要對你坦白招來

[Chorus 2x]
Tell me what you want to hear
告訴我妳到底想聽甚麼
Something that were like those ears
像那些耳朵一樣的東西
Sick of all the act sencere
所有誠摯的病態行為
So I'm gonna give all my secrets away
所以我想要把我所有的祕密揭開
This time
這一次
Dont need another perfect line
不再需要完美的方針
Dont care if critics never jump in line
不再擔心是否批評不再越過方針
I'm Gonna give all my secrets away
我想要揭透我所有的秘密

All my secrets away (x2)
揭透我所有的秘密(x2)

引用
http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1009103001008

arrow
arrow
    全站熱搜

    Susan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()